Shop More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Premium Member Fredward.Female/Germany Group :icona-gents: A-GENTS
 
Recent Activity
Deviant for 6 Years
12 Month Premium Membership
Statistics 121 Deviations 13,965 Comments 135,022 Pageviews

Activity


NaruHina - The Red Scarf by Yukikou-chan
NaruHina - The Red Scarf
No content warning but maybe Spoiler warning...? :iconlazeplz:

All of my feels, guys, ALL OF MY GODDAMN FEELS. I need to stop reading Spoilers of that movie or I might explode... :iconexplodeplz:

Idk if I will finish this cause my coloring's been crap. ; ; Base colors don't require any skill huuu...



Dedicated to the following people:

:iconsleepwalking101: - Because I would die without her glorious fanfics that make all my dreams come true. :iconpapcryplz:;;; [ALSO READ THEM ALL, PEOPLE!]

:icontomokou: - Because we fangirled over all the Spoilers and Chapters and Pics and saugdudsguzdsgzerzgfzrg :iconishipthemsohardplz::heart: ILY

:iconmasterchiefhammer: u____u Because you thought it was fake at first. -snaps fingers-
Loading...
I wish I was home...
61%
25 deviants said ... I need to draw NaruHina. :iconcryforeverplz:
34%
14 deviants said ALL THE FEELS! :iconmedicnessplz:
5%
2 deviants said I don't have my tablet here... orz;; </3

Dat NaruHina CD Cover...

Journal Entry: Fri Oct 24, 2014, 10:07 AM
I feel like we should talk about this...


https://pbs.twimg.com/media/B0ri9NhCEAE4tR7.jpg


Yup, I know, it's been a while for me at the NaruHina front buuut I can impossibly ignore this~
Not to mention all the reactions this CD Cover for the OST of the Last Naruto Movie got... :iconpapcryplz:;;; Because lemme tell you, there are two absolute extremes there regarding opinions that caught my attention and both are just so exaggerated.

The first reaction I saw was NH fans going: OMG HOLY CRAP WE GET A WHOLE NARUHINA MOVIE!!!!!11

While that... would be friggin' amazing, who actually believes that is what's going to happen? :iconmingplz:;;; It's still shonen, so if anything, their love story would be a side-thing and mainly it's gonna be like... action, fighting, all that stuff. We're not getting some sappy NH movie, no way. And I can already tell the people that really thought this was going to happen are going to be soooo disappointed because... just nope. As much as I'd love it, I am realistic here. I am just going to wait and be open towards why they decided to put those two of all people on the OST cover...

The second reaction I saw was just as... exaggerated I guess?
It were mostly anti-NH fans going: Oh the song is about friendship!!! So NH is dead!!! #friendzoned

Uhm... okay. Yes. I guess if there was NaruSaku hints on the Cover, I would try to tell myself that but it kinda seems more like it's said out of spite, rather than an actual belief? I dunno, I don't wanna accuse anyone of doing that but if you put a hashtag with anti-'insertpairing', then it's kind of just hate and nothing else.

Another few reactions were: THE SHIPPING WARS ARE OVER!!

Uhm... no. They've only just begun... :iconareyouawizardplz:;; Because NOW the speculation begins and even if the movie did end with whatever pairing really, those who ship something else will hold against it and write huge posts about how their pairing should have come true and not the canon ones. And you know what? I'm looking forward to that. I'd do the same and everyone's entitled to their opinion. But seriously, don't jump the gun. I am kinda cringing at NH fans that did and screamed NH was canon and the shipping wars were over or anti-NHs who are bashing it pretty hard for the sake of bashing it because they are hurt. And I understand being hurt cause that pic up there is QUITE the statement to me but seriously... staaaaahp.

image

What do you guys think?

Also, can we talk about Naruto's hair...? :iconigiveuponuplz:

AND HINATA'S AWESOME OUTFIT UHM--

Sleepwalking101, I dare you to write me a fanfic for that CD Cover... :iconlazeplz::heart: ily~


  • Listening to: Keiner ist wie Du
  • Playing: Sims 3
What kind of Character would you enjoy the most?
37%
20 deviants said Honest | Head in the Clouds | Romantic | Unintentionally Cruel | Coward
37%
20 deviants said Adventurous | Nosy | Positive | Wears heart on Sleeve | Empathetic | Rough | Easily has a Crush
26%
14 deviants said Calm | Secretive| Serious | Worried | Humourless | Lack of Self-Esteem | Matured far too quickly

I wish I was home... 

61%
25 deviants said ... I need to draw NaruHina. :iconcryforeverplz:
34%
14 deviants said ALL THE FEELS! :iconmedicnessplz:
5%
2 deviants said I don't have my tablet here... orz;; </3

Comments


Add a Comment:
 
:iconjodipher:
Jodipher Featured By Owner Oct 16, 2014
WHY DON'T I WATCH U?
Reply
:iconyukikou-chan:
Yukikou-chan Featured By Owner 11 hours ago  Hobbyist Digital Artist
:iconcomeatmefailplz:
Reply
:iconjodipher:
Jodipher Featured By Owner 9 hours ago
:iconnyaaahplz:
Reply
:icontomokou:
Tomokou Featured By Owner May 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconyukikou-chan:
Yukikou-chan Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconcomeatmefailplz: -flies away with-
Reply
:iconistharneko:
istharneko Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist General Artist
I love your pictures! ^^
Reply
:iconbefore-i-sleep:
Before-I-Sleep Featured By Owner Mar 28, 2014  Hobbyist General Artist
Happy Birthday!!! :iconcakepinkplz:
Reply
:iconyukikou-chan:
Yukikou-chan Featured By Owner Mar 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :iconcblushplz:
Reply
:iconvioletcolibri:
VioletColibri Featured By Owner Mar 28, 2014  Student Photographer
happy birthday
Reply
:iconyukikou-chan:
Yukikou-chan Featured By Owner Mar 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
Add a Comment: